Het is 08-09-2010 06:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: DGMTUNING.NL HEEFT STAGE 1,2,3 TOT 335 PK en 420 NM
BerichtGeplaatst: 01-02-2008 01:46 
Eigenaar Seat Sport

Afbeelding

Inderdaad WWW.DGMTUNING.NL HEEFT STAGE 1,2,3 TOT 335 PK en 420 NM

ontwikkeld die zeker een paar forum leden onder ons het hart zeer sneller zal laten slaan.

Dit met super betrouwbare DGM - VAG AUDI techniek, EN zeer betaalbare pakketten

VOOR AL DE SPECS BEKIJK ONZE PAGINA op WWW.DGMTUNING.NL

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01-02-2008 08:24 
Moderator

Mooi waarden Peter, precies zoals je al had gezegd. Ik ben benieuwd hoe dit rijdt maar daar kom ik zondag wel achter ;)

Leon TFSI, jd Stage 4, 330pk, 420 Nm, xenon, JE bodykit, Full Milltek, Injen, 18 inch Borbet, DGM interieurpakket, JVC avx700, 2x DLS CAD15+CA51, Orion HCCA 4000 Watt sub, Pioneer composets. =Sprintje??= ;)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01-02-2008 14:30 
Eigenaar Seat Sport

Beste,

De grafieken, prijzen en details staan duidelijk vermeld op de www.dgmtuning.nl site !.

Prijzen voor Stage 3 (als je al stage 2 hebt) heeft zijn zeer scherp en brengt die gene heel veel meer power zodat zeker voor wie al veel aan zijn leon TFSi heeft gedaan , het inruilen voor een CUPRA ?, zeker niet nodig is ;-).
A.s zondag op onze (wok) nieuwjaars meeting is de DGM Stage 3 aanwezig, voor wie deze ingreep ziet zitten (ook financieel ) is een proefrit zeker mogelijk.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01-02-2008 20:25 

een proefrit is toch wel gratis?? :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01-02-2008 21:28 

Zoooo Dat is vet!!!
335 paardjes op de voorwielen....Dan jaag je er aardig wat bandjes doorheen. Kom je daarmee wel een beetje redelijk uit de startblokken dan?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01-02-2008 22:34 

erg gaaf en super strakke prijs weer van dgm.(weer een optie om over nate denken)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02-02-2008 12:29 
Eigenaar Seat Sport

Tielseboy schreef:

Tja henk na het zien van jou actie's op de slib cursus denk ik wel dat ik je dat toevertrouw :lol: :D .............of wat zegt de rest....@Arjan kunen we dit inderdaad aan henk overlaten ........

Ik kan 1 ding zeggen , gisteren heb ik een rit van een 150 KM met veel snelweg test gedaan (ook zeer laat..) en ik weet zeker dat je zeer en zeer onder de indruk zal zijn.
Het koppel is zo mooi vlak en er is totaal geen turbo gat te noemen, wat zorgt dat je in de 4e versnelling bij 100 +-2500 tpm echt in je stoel wordt geduwd , en dit ook in 5 en zelfs 80 naar .......1XX in 6 gaat als een speer.

De set zoals we die hebben gemaakt kan veel meer vermogen leveren maar om alles heel te houden hebben we voor een hele mooi rij set up gekozen die ook zorgt dat je het ook nog eens op de weg kunt zetten.
Deze setup gaat zeker niet buiten de thermische grenzen ...dit wat je ook met extra 20 pk (koppel) wel zult gaan krijgen .

Zoals rudie aangeeft hebben we ook geprobeerd om de prijs strak te houden en dit toch met HIGH TECH materiaal....dit is een must voor de seat freak die al veel aan zijn auto heeft gedaan......een CUPRA die gechipt is komt echt niet in de buurt van deze DGM POWER MACHINE, het is een juweel aan power en koppel over een super breed gebied.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02-02-2008 18:53 

seat-sport.nl schreef:
Tielseboy schreef:

[b]Tja henk na het zien van jou actie's op de slib cursus denk ik wel dat ik je dat toevertrouw :lol: :D .............of wat zegt de rest....@Arjan kunen we dit inderdaad aan henk overlaten ........

b]

waarom moet Arjan dat bepalen?? Is hij de nieuwe eigenaar? of voorzitter?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02-02-2008 19:09 

seat-sport.nl schreef:
Tielseboy schreef:

Tja henk na het zien van jou actie's op de slib cursus denk ik wel dat ik je dat toevertrouw :lol: :D .............of wat zegt de rest....@Arjan kunen we dit inderdaad aan henk overlaten ........

Ik kan 1 ding zeggen , gisteren heb ik een rit van een 150 KM met veel snelweg test gedaan (ook zeer laat..) en ik weet zeker dat je zeer en zeer onder de indruk zal zijn.
Het koppel is zo mooi vlak en er is totaal geen turbo gat te noemen, wat zorgt dat je in de 4e versnelling bij 100 +-2500 tpm echt in je stoel wordt geduwd , en dit ook in 5 en zelfs 80 naar .......1XX in 6 gaat als een speer.

De set zoals we die hebben gemaakt kan veel meer vermogen leveren maar om alles heel te houden hebben we voor een hele mooi rij set up gekozen die ook zorgt dat je het ook nog eens op de weg kunt zetten.
Deze setup gaat zeker niet buiten de thermische grenzen ...dit wat je ook met extra 20 pk (koppel) wel zult gaan krijgen .

Zoals rudie aangeeft hebben we ook geprobeerd om de prijs strak te houden en dit toch met HIGH TECH materiaal....dit is een must voor de seat freak die al veel aan zijn auto heeft gedaan......een CUPRA die gechipt is komt echt niet in de buurt van deze DGM POWER MACHINE, het is een juweel aan power en koppel over een super breed gebied.

Ja ja, allemaal heel mooi, maar gaan we ook nog iets voor de dieselfans doen, want nu word het verschil wel heel groot "DE GROOT" :D :D :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02-02-2008 20:16 

hehehe ze maken er gewoon een wtcc tdi van dan heb je meer power. Alleen wel snel nieuwe motor nodig ben ik bang :P :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02-02-2008 22:23 

[quote="Tielseboy]
waarom moet Arjan dat bepalen?? Is hij de nieuwe eigenaar? of voorzitter?[/quote]

Hahaha, jij sloopt het tenminste niet Henk, getuige jou recordtijd op de slalom afgelopen zomer.. :wink:

Ik heb er dus al wel ingereden en het is inderdaad retesnel. Oorspronkelijke karakter zit nog steeds in de setup, het trekt alleen wat harder 8) Het enige wat ik anders zou willen hebben is de reactie vd gasklep, die gaat nu zo abrupt dicht dat de boel nogal klappert bij gas los. Had blijkbaar te maken met bepaalde vdv in het motormanagement. Je kunt met die auto hele serieuze auto's verschrikkelijk pesten... :lol:

Grtz Guido

VW Golf MK5 R32. Blauw, 5deurs, 6-bak. 250PK - 320NM. SuperSprint uitlaatsysteem, K&N luchtfilter, 19 inch Audi R8 lichtmetaal met Goodyear Eagle F1 225/35/19. Tarox geboorde remschijven. Alarm, Bi-Xenon, 4wd.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02-02-2008 23:32 

klopt gelukkig niet. werk er hard genoeg voor en het kost genoeg het tunen en stylen van je auto dus daar ben ik dan ook voorzichtig mee.

Tjah als je nog nooit met een automaat hebt gereden dan gaat het idd niet soepel, maar ik was wel de enige die er in zijn 2e rondje 1 minuut afreed dus das dan ook wel weer knap.

Maar goed zo belangrijk is het nou ook weer niet want deze mod ga ik niet aan mijn auto doen. Ik vind het mooi zo Hij heeft genoeg vermogen en rijdt prima.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03-02-2008 12:58 
Eigenaar Seat Sport

hahaha..... die henk.....nog nooit in een automaat gereden.......nou dat weten de dames bij DGM ook hoe erg wennen een auto maar is (Bonk...;-)

Maakt toch niet uit we hebben die cursus dag echt plat gelegen van het leedvermaak om elkaar , en nee henk dat was zeker niet jij alleen maar vele meer :lol:

Verder henk komt van een 100 PK cordoba naar nu zo iets groots en extreem....lees dik 160 pk meer...kan hij nog wel even meer verder voor dat dit hem gaat vervelen.
Maar ook arjan had voor deze leon een merk auto met dacht ik 150 pk ???..
Ik zeg maar zo alles went zelfs een vent (zeggen de vrouwen.).
En wat het gas los laten betreft moet je ook nu met meer gevoel het gas bedienen , en je zult zien dat dit makkelijk kan want daar heb ik totaal geen last van.
Elke auto met fors vermogen, die een snelle BLOW OFF heeft gebeurt dit om dat de druk zeer snel opbouwt maar ook zeer snel afbouwt.
Wacht af tot straks en oordeel zelf........wie zorgt er voor wat DIGI cam FILMPJES !!

Laatst bijgewerkt door seat-sport.nl op 03-02-2008 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03-02-2008 13:17 

ik neem een digicam mee maar die heeft maar 2gb sd kaartje. Als iemand kan zorgen voor een 2e zou mooi zijn. tevens neem ik een los fototoestel mee.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08-02-2008 23:20 

Arjan ga jij de stage 3 doen las ik net op SO??

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]